..و خدا ما را برد

وَ مَن یَتِق اللهَ، یَجعَل لَه مَخرَجا

..و خدا ما را برد

وَ مَن یَتِق اللهَ، یَجعَل لَه مَخرَجا

..و خدا ما را برد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم، شروع شــد

بهشت

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۹ ب.ظ

جایی خوندم : "من بهشت را کتابخانه‌ای تصور میکردم."


چند روزیه تو دانشگاه یه کافه کتاب باز شده

خیلی هیجان انگیزه (ایده نویی هست) و مهم تر اینکه خیلی به دل من نشسته

امروز رفتم تو و تا وارد شدم کتاب "انتظار عارفانه، عالمانه" حاج آقا پناهیان اولین کتابی بود که به چشمم خورد.

تمام قفسه‌های اولین کتابخونه‌اش دقیقا لیست خرید من بود!

یک ساعت همه شون رو ورق زدم و لذت دنیا رو بردم.


آخ جون...

از این به بعد، بعد از یک و نیم ساعت کلاس درس، سه ساعت کتاب خوندن می‌چسبه .... نه؟

:)))


+ به زودی در این محل تصویری از بهشت منتشر می‌شود!


نظرات (۳)

غیر قابل تصوره...

منتظر عکسیم
پاسخ:
ممنون از حضورتون
چشم :)
خیلی هم عالی
:)
منتظریم
پاسخ:
چشم.
ممنون از حضورتون
:)
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عجب بهشتی
:)
پاسخ:
واقعا بهشت بهشتی!
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی