..و خدا ما را برد

وَ مَن یَتِق اللهَ، یَجعَل لَه مَخرَجا

..و خدا ما را برد

وَ مَن یَتِق اللهَ، یَجعَل لَه مَخرَجا

..و خدا ما را برد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم، شروع شــد

خدایا ! من ...

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ق.ظ

در محضر آیه الله جوادی آملی :


به خدا عرض کنید:

«خدایا تو که دینت را حفظ می‌کنی و ممکن نیست دست از آن برداری،

توفیق بده تا دین تو به دست من زنده شود» نه اینکه دیگران دین تو را زنده کنند و من کنار سفرهٴ دین بنشینم.

بگذار، نماز و روزه به دست من و با خون من زنده شود که دیگران میهمان من باشند؛ نه اینکه دیگران بجنگند و خون بدهند و دین را احیا کنند و من نماز بخوانم و روزه بگیرم.


«واجعلنی ممّن تنتصر به لدینک ولا تستبدل بی غیری»

نظرات (۱)

۲۷ تیر ۹۳ ، ۰۱:۱۹ بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
سلام
برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
درود بر شما
پاسخ:
سلام
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی