..و خدا ما را برد

وَ مَن یَتِق اللهَ، یَجعَل لَه مَخرَجا

..و خدا ما را برد

وَ مَن یَتِق اللهَ، یَجعَل لَه مَخرَجا

..و خدا ما را برد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم، شروع شــد

نقل قول : جامانده

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ب.ظ


خواستم چیزی بنویسم، دیدم اینجا بهتر نوشتند ...

بودنی در خلوت من 



بنویسیدکه اجازه صادرنشد.

بنویسیدکه آقامرانخواست،

مرانخواندند...

بنویسیدکه ازنجف تاکرب وبلا

عاشق برای باریدن برغربت جاده زیادبود

وانگارجایی برای من نبود....

بنویسیدکه شیرینی زیارت باپای پیاده روزیم نبود...

....نشد....

آنقدراززبان این وآن این جاده راباچشم دیده ام

که دیگردلم قدم به قدم جاده رامی شناسد.

آری!

انگارقلبم درقفسی سخت اسیراست

واسارت دراین قفس بودکه به من اجازه ی 

پریدن نداد...

وگرنه آقای من کجاودل شکستن کجا!؟

مینویسم تایادم بماندکه دیگربرمیله های 

قفس نیافزایم.

به امیداینکه سال بعد....

اربعین،کربلای ارباب...

وحالاباامیدی دوچندان زیرلب زمزمه می کنم:

اگه اجازه بدی اربعین بیام آقا...




نظرات (۶)

۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۱:۰۵ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

ان شاالله به زودی روزی شما ..

با مطلب
تاحالا به میوه ها فکر کردید 2
بروز هستیم

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام بر شما
ممنونم
سلام
به امید زیارت زنده ایم
پاسخ:
سلام
ان شاالله روزی تان
۱۷ آذر ۹۳ ، ۰۸:۳۱ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن
اصل این بود که دوستان هم فکر کنند و خودشون یه نتایجی بگیرند و از این به بعد به اطراف به دید دیگه ای نگاه کنند و این که برداشتهای زیبایی میشه از اطراف کرد غیر از خوردن صرف
خدا در قران می فرمایند
ای انسان به طعام خود بنگر ...
حالا این نگریستن نباید خالی باشه که فقط نگاه کنیم باید نتایجی بگیریم از این نگاه

وظیفه است به وبلاگ دوستان سر بزنیم و ما هم استفاده کنیم ازمطالب دوستان

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتان
یا علی
سلام
رمقمان را بریده اند این خدا حافظی ها
التماس دعا
پاسخ:
سلام
خوش آمدید..

همین طوره..
من که این روزها فقط حسرت میخورم..
یا حسین علیه السلام
امام باقرعلیه السلام فرمودند: 
اگر مردم مى‏ دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین علیه السلام است از شوق زیارت مى مردند.
ثواب الاعمال، ص 319؛ به نقل از کامل الزیارات.
پاسخ:
ممنون بابت ذکر حدیث

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی