..و خدا ما را برد

وَ مَن یَتِق اللهَ، یَجعَل لَه مَخرَجا

..و خدا ما را برد

وَ مَن یَتِق اللهَ، یَجعَل لَه مَخرَجا

..و خدا ما را برد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم، شروع شــد

تولید علم

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳ ب.ظ

داشتم فکر می کردم که اگر در دوران کارشناسی بهتر درس خوانده بودم، این احتمال وجود داشت که در جمع نخبگان دانشجویی که به محضر آقا می‌روند؛ باشم.

یعنی خیلی خیلی دلم می‌خواست که باشم. اما خب غافل بودیم و پشیمانی سودی ندارد.



البته الان می‌توانم کمی تا قسمتی جبران کنم ان شا الله.

دوست دارم به عنوان نخبه به محضر رهبرم بروم. اما بالاتر از آن دوست دارم به عنوان یک فرد مفید هرچند خیلی خیلی خیلی ناچیز، دل امام زمانم را شاد کنم.

خدایا! کمکم کن در این راه دشوار..




+ در کتاب فیه ما فیه مولانا میگه : "غفلت، کفر است!"

واقعا به همین سادگی!

هر لحظه که از یاد یار غافل بودیم، گویا کافر بودیم.

گذشته‌ام سراسر غفلت است..


+ دعا واجبم! دوستان دعا بفرمایند..

نظرات (۱)

این مسئله تولید علمی که مقام معظم رهبری فرمودن سالیانیه که

دغدغه من هم هست حالا بنده در حوزه علوم انسانی و هنر بیشتر توجه دارم بنا به رشته و مطالعاتم..

یک نیاز اساسی هست در دانشگاهها و حتی حوزه های ما...

والبته موانع بسیار عجیبی هم پیش روست... و زمان میبره ولی خیلی ها دست به کار شدن از سالیانی پیش...

پاسخ:
موفق باشید ان شالله
بله
مجال تنگ است و راهی دور در پیش
به پاهایت دویدن را بیاموز ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی