..و خدا ما را برد

وَ مَن یَتِق اللهَ، یَجعَل لَه مَخرَجا

..و خدا ما را برد

وَ مَن یَتِق اللهَ، یَجعَل لَه مَخرَجا

..و خدا ما را برد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم، شروع شــد

و جعلنا من البکاء کل شی حی..

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱ ق.ظ

برای حضرت یعقوب فقط یک پیراهن خونی آوردند ..


وَتَوَلَّىٰ عَنْهُمْ وَقَالَ یَا أَسَفَىٰ عَلَىٰ یُوسُفَ وَابْیَضَّتْ عَیْنَاهُ مِنَ الْحُزْنِ فَهُوَ کَظِیمٌ

و از آنان کناره گرفت و گفت : دریغا بر یوسف! و در حالی که از غصه لبریز بود از اندوه چشمانش سپید شد..

چشمانش سپید شد.. (مصحف شریف/سوره یوسف/آیه84)


چه کند امام سجاد (ع) با 18 پیکر خونی ..؟!! سرهای بر نیزه..؟!



+استادی داشتیم می‌گفتند دین ما را ببینید : امام مبتلا می‌شود، ماموم مستفیض می‌گردد!

یا زین العابدین! ادرکنی ..


نظرات (۲)

۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۲ دانشجو طلبه
سلام
عنوانش خیلی زیبا بود!
مطلب «اشک یا لبخند» ما را هم که مرتبط با عنوان پستتان است، ببینید.
پاسخ:
سلام
عنوان رو جایی خونده بودم. واجب شد برم مرجعش رو پیدا کنم!
ممنون از دعوتتان.
ممنون بابت مطالب خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی