..و خدا ما را برد

وَ مَن یَتِق اللهَ، یَجعَل لَه مَخرَجا

..و خدا ما را برد

وَ مَن یَتِق اللهَ، یَجعَل لَه مَخرَجا

..و خدا ما را برد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم، شروع شــد

برهان خلف

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ب.ظ
یه چیز خوبی که تو دانشگاه یاد گرفتم، اثبات با برهان خلف بود :

فرض : خدایا! مرا به خاطر کثرت گناهانم نمی‌بخشی..
حکم : خدایا! من از تو بخشنده‌ترم!


اثبات : (در محضر حاج آقا مجتبی تهرانی)
من همیشه قبل از اینکه از خداوند طلب مغفرت کنم، می‌گویم خدایا! من امشب از تمام کسانی که بر گردنشون حقی دارم، گذشتم.
خدایا ! اگه تو امشب من رو نبخشی، یعنی من از تو بخشنده‌ترم!

به تناقض رسیدیم! پس فرض اولیه اشتباه است!
:)

تناقض
۹۳/۰۴/۲۷

نظرات (۱)

۲۷ تیر ۹۳ ، ۲۲:۴۳ بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
خیلی عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی